Tre dagar av Albin

I förrgår så var vi i i Cape Coral för sista dagen. Då packade vi och sen så åkte vi tre timmar i bil och det var de roligaste timmarna jag har varit med om i hela mitt liv för jag har aldrig i hela mitt liv sett alligatorer. När vi åkte i Everglades såg vi jättemånga grå och vita fåglar också. När vi såg alla alligatorer så såg vi en av dem som kröp ner i vattnet och det var jätteläskigt. Jag trodde att den skulle komma och hoppa på våran bil.
När vi kom fram till Miami så gick vi och checkade in på hotellet. Idag har vi gått på stan och varit på en Polo-butik och en massa andra butiker. En av dem var en jättebra fotbollsbutik och där inne köpte jag och Fabian varsitt rosa Real Madrid-armband.

/Albin

1 kommentar

Under Uncategorized

Ett svar till “Tre dagar av Albin

  1. farmor

    Men hallå Albin nu fick du ju din önskan uppfylld😃 Så spännande. Hoppas du tog många bilder som jag får se. Vilken tur att bilen fick vara ifred. Det där med armband låter helt ok. Hoppas du köpt någon tröja med😉 Ha det så kul i Miami. Hälsa alla kraaaam💗👍

    Gilla

Lämna en kommentar